woensdag 11 september 2013

Je bent niet de enige die...

Misschien dat de titel van dit artikel je wel een beetje bekend voor komt, jawel, Girlscene! De 'Je bent niet de enige die...' artikelen die zo nu en dan tevoorschijn worden getoverd op website. Vandaag las ik ook weer zo'n artikel, en nu leek het me toch een leuk idee om hier een aantal zinnetjes van te gebruiken die wel een beetje overeen komen met jawel, mezelf!
 
Een paar keer op je telefoon kijkt om te zien hoe laat het is, maar uiteindelijk nog steeds niet weet hoe laat het is.
Ja inderdaad, hier heb ik ook wel eens last van!

Zichzelf erop betrapt dat je dingen zegt zonder erover na te denken. Hello miss flapuit!
Herkenbaar! En dan zijn het ook meestal nog eens de dingen waarop één antwoord mogelijk is! Volgende keer toch maar eerst nadenken voordat ik iets zeg?

Na het uitgaan zo moe bent dat je geen zin hebt om tanden te poetsen of make-up te verwijderen!
Ja hé, ik heb dan ook de hele avond heel hard zitten dansen! Het enige wat je dan natuurlijk wilt is lekker slapen in je bed! Maar ook al heb ik geen zin ik poets braaf mijn tanden en verwijder mijn make-up!

Twintig keer dezelfde zin leest, voordat je het begrijpt. En dan nog niet echt helemaal.
Oké, deze is herkenbaar. En uiteindelijk de moed opgeven omdat je hem naar duizend keer lezen nog niet begrijpt. Waarom maken ze die zinnen ook altijd zo ingewikkeld?


Haar mobiel kwijt raakt, belt en vindt en vervolgens toch wordt verrast door de melding 'één gemiste oproep'
Uh, wanneer ben ik mijn mobiel ook eens niet kwijt? En dan inderdaad gemiste oproep zien en nog afvragen wie er mij nu heeft gebeld! Vandaar dat ik ook niet een hele kleine telefoon heb (samsung galaxy ace 2) probleem BIJNA opgelost!

Tegen de deur duwt waar met koeienletters TREKKEN op staat. keer op keer.
Ondertussen staan mijn vriendinnen/zusje mij gewoon keihard achter mijn rug te lachen! En vervolgens met een knal rood hoofd de winkel binnen te lopen waar iedereen achter de kassa je aan staat te staren. Oeps!

Ergens heen loopt om iets te pakken en dan niet meer weet wat.
Uh, wat doe ik hier ook alweer?

Tegen een glazen deur loopt, omdat je dacht dat je al buiten was.
Oeps! Ja ook dit is me al een paar keer overkomen, zelfs toen ik nog een winkel binnen moest lopen.. En er vervolgens ook nog gewoon een heel knappe jongen achter de kassa zat!


Soms net even iets te hard lacht!
Kom op, lachen is gezond!

Het af en toe heerlijk vindt om lekker nutteloos naar Tell Sell te kijken.
Waarom ook niet? Er is toch niks op tv..


Zijn sommige dingen ook zo herkenbaar voor jullie? Meer 'Je bent niet de enige die...' lezen, dan moet je toch echt even langs Girlscene gaan klik daarvoor even hier!

2 opmerkingen:

Thanks for leaving a message! ♥