zondag 28 oktober 2012

Geïnterviewd: Kelsey!

Vandaag hebben we weer een nieuw interview voor jullie, we werden getypt op een nieuwe blog in het blogwereldje! En natuurlijk konden wij het niet weerstaan om deze blog even onder de loep te nemen! Benieuwd naar wie wij hebben geïnterviewd? Lees dan snel verder!

http://bakingprincess1994.blogspot.nl/

We zagen dat je een nieuwe blog bent begonnen. Vertel eens hoe heet je blog, wie ben jij en waar gaat je blog over?
Ik ben Kelsey en ben 18 jaar. Ik ben een paar weken geleden begonnen met bloggen. Mijn blog heet: http://bakingprincess1994.blogspot.nl Mijn blog gaat over bakken. Ik post recepten, handige tips en trucjes om de lekkerste dingen te bakken. Zo kan iedereen iets lekkers op tafel zetten. En het hoeft niet altijd moeilijk te zijn!

Waarom ben je je eigen blog begonnen, en waarom over dit onderwerp?
Ik ben begonnen met bloggen omdat ik mensen wil inspireren met mijn recepten. Ik bak heel erg graag en via deze blog kan ik mensen ook laten zien wat ik kan en waar ik goed in ben. Ook is mijn doel om mensen aan het bakken te krijgen. Ik post moeilijke maar ook makkelijke recepten zodat iedereen het kan maken.

Ook heb ik het bloggen van mijn vader overgenomen. Hij heeft ook een eigen blog en door heb ben ik ook begonnen met bloggen en ik vind het ook nog super leuk!

Cupcakes met hoge hakken
Hoe kom jij aan de inspiratie voor het schrijven van een nieuw artikel?
Ik kijk meestal 24 kitchen (Rudolf’s Bakery). Als daar lekkere recepten op tv zijn zoek ik ze op en sla ik die op. Ook kijk ik veel op www.girlscene.nl en www.vrouwen.nl , daar komen regelmatig recepten langs. Ook heb ik sinds kort een abonnement op taarten-decoreren (gezien op tv) en daar staan ook heel veel leuke recepten in.

Hoeveel tijd besteed jij aan het schrijven aan artikelen (tel hierbij ook mee het maken van de foto’s etc)?
Ik steek zoveel mogelijk vrije tijd erin. Door de week ben ik druk met stage en school maar in de weekenden heb ik er meer tijd voor. Ik probeer ongeveer 2 á 3 blogs per dag online te zetten maar meestal schrijf ik er 4 of 5 op een dag maar dan post ik die de volgende dag pas want ik wil niet alles op 1 dag erop zetten.

Heb jij een bepaalde doelgroep voor wie jij je blog wilt presenteren?
Ik heb geen bepaalde doelgroep. Iedereen die bakken leuk vind of het wilt leren kan terecht op m’n blog voor handige tips en trucjes. Iedereen is welkom!

Shortbread knoop-koekjes
Je hebt vast en zeker ook een aantal blogs tussen je favorieten staan, wil je deze met ons delen?
Elke dag kijk ik op www.girlscene.nl en www.vrouwen.nl. Dat staan vaak leuke onderwerpen en recepten op.

Heb jij als beginnende blogger ook nog tips voor mensen die een eigen blog willen beginnen?
- weet waar je over wilt bloggen,
- bedenk een goeie en pakkende naam, die makkelijk te onthouden is,
- have fun with writing! Schrijf niks erop omdat het maar 'moet'.

Bedankt dat we je mochten interviewen, wil je verder nog iets aan onze lezers kwijt?
Als jullie eens een lekkere taart willen bakken, iemand willen verassen of gewoon eens een klein en makkelijk recept willen maken, neem dan een kijkje op m'n blog. http://bakingprincess1994.blogspot.nl en ik ben benieuwt wat jullie ervan vinden!

Donuts met chocoladeglazuur
Lijkt het jou nu ook leuk om geïnterviewd te worden, je kunt ons altijd een e-mail sturen naar SunlightDreams@live.nl. Zelf nemen wij ook regelmatig contact op met mensen waarvan het leuk lijkt om hen ook eens te interviewen! Ben jij nog niet benaderd en wil je toch graag, laat het ons dan weten.

Door: Femke en Monique

4 opmerkingen:

  1. Leuk interview! Ik ga zeker eventjes kijken!:)
    xo
    www.tw-of.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb ook een interview gehad met haar op mijn blog :)
    leuk interview!

    liefs, Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Bedankt dat jullie mij wilden intervieuwen :)

    X- Kelsey

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk interview!

    Doe je mee met mijn winactie op http://goldenmustaches.blogspot.nl/2012/11/winactie-moustache-oorbellen.html ? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥