zaterdag 8 september 2012

Tag: Music

Voor nu is het weer tijd voor een tag! Ik kwam deze tag een hele tijd geleden ergens tegen, ik weet niet precies meer waar. Maar ik vond het een leuke tag en besloot hem toen in te vullen. Laten we snel naar de tag gaan kijken!
Als we weer terug zouden gaan in de tijd toen er nog geen muziek gedownload kon worden van wie zou je dan eerder een cd kopen; Rihanna of Beyonce?
Dat is een lastige! Ik vind zowel Beyoncé als Rihanna een goede zangeres. Ik denk dat ik dan uiteindelijk voor een CD van Beyoncé zou gaan.

Als jij een prijs zou winnen waarmee je in een clip van een bekende artiest mag meespelen/zingen, welke muziek artiest zou dit dan zijn?
Als ik mocht kiezen, dan zou ik denk ik toch gaan voor Maroon 5.

Stel; jij moet in een dag een instrument leren bespelen en je moet tussen een piano en een gitaar kiezen, wat zou jou keus dan zijn en waarom?
Zeker weten een gitaar. En dat omdat het mij altijd al leuk leek om gitaar te leren spelen.

Stel; je gaat naar een onbewoond eiland en je kan je ipod alleen maar vullen met hiphop/rap of R&B/soul wat zou jij dan kiezen?
Mijn keus gaat dan toch uit naar R&B/soul.


Darryl of Gio?
Ik zal jullie verklappen dat ik ze allebei eigenlijk niet ken, dus hier ga ik niet uit kiezen helaas.

Bruno Mars of Jason Mraz?
Ook een lastige keus uit artiesten, ze zijn namelijk beide erg goed in hun werk. Maar uiteindelijk zal mijn keus denk ik toch voor Jason Mraz gaan.

Als je helemaal gratis naar een Live concert van een nederlandse artiest naar keus zou mogen gaan, van wie zou dat dan zijn?
Het lijkt me mooi naar een concert te gaan van Gers Pardoel of Marco Borsato. Verder ben ik niet zo’n fan van de Nederlandse muziek!

Welke cd heb je voor het laatst gekocht/gedownload?
ik koop/download geen hele CD’s. Ik download alleen singles, de laatste die ik gedownload heb ik Beyoncé – I Was Here.


Michel Telo of Gerard Joling?
Ik ben geen fan van beide, dat moet ik jullie eerlijk zeggen. Dus ook hier uit ga ik niet kiezen.

Nederlands of Engels talig?
Absoluut Engels talig, ik vind de teksten daarin veel mooier klinken.

Welk liedje luister je op dit moment?
Taylor Swift – We Are Never Ever Getting Back Together.

Wat is je lievelingsliedje aller tijden?
Lastig! Een lievelingsliedje aller tijden.. Nee dat zou ik zo niet kunnen op noemen!

Door: Monique

5 opmerkingen:

Thanks for leaving a message! ♥