vrijdag 28 september 2012

Quotes zo inspirerend!

Quotes, je zult ze vast wel kennen. Ze kunnen je helpen om je doel te bereiken of je helpen aanmoedigen. Wij zijn in ieder geval gek op zulke quotes, we hebben ze dan ook overal op staan onze blog, website, agenda, laptop etc. En vandaag eens een post over zulke quotes, hieronder staan er een heleboel. Je mag ze natuurlijk altijd overnemen.

♥ Mijn prins komt niet op het witte paard, maar op een schildpad, daarom duurt het zo lang voordat hij bij me is.
♥ Zoen nooit in je achtertuin, maar diep in het riet. Liefde is blind, maar je buurman niet!
♥ Beter verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad..
♥ Achter elke traan van verdriet, zit een glimlach van herinneringen.
♥ Elk meisje verdient een jongen die haar lippenstift verpest, niet haar mascara.
♥ Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!
♥ Ik schreef je naam in het zand, maar de zee spoelde hem weg. Ik schreef je naam op papier, maar mijn moeder gooide hem weg. Ik schreef je naam op bladeren, maar de wind waaide hem weg. Ik schreef je naam in mijn hart, en daar zal het altijd staan.
♥ Loop met je gezicht in de zon, dan vallen de schaduwen achter je.
♥ Bedenk altijd dat jij uniek bent, net zoals ieder ander.
♥ Fantasie is belangrijker dan kennis.
♥ Zet je zorgen opzij, dan krijgt geluk meer ruimte!


♥ Mis nooit iemand uit het verleden Er is altijd een reden Waarom ze de toekomst Niet gehaald hebben.
♥ alles heeft zijn schoonheid, maar niet iedereen ziet het.
♥ zoek je perfectie? koop een barbie!
♥ Wie zegt dat er geen wonderen gebeuren, heeft nog nooit de zon onder zien gaan Wie zegt dat er geen wonderen gebeuren, heeft nog nooit een bloem in bloei zien staan Wie zegt dat er geen wonderen gebeuren, heeft nog nooit de schoonheid van een roos herkend Wie zegt dat er geen wonderen gebeuren, heeft nog nooit gezien hoe lief jij voor me bent.
♥ Geluk is een geladen pistool dat op je slaap wordt gehouden en elk moment kan afgaan.
♥ Het meisje waar de minste handen aan hebben gezeten is het meest waard.
♥ Alles waar ik weg voor probeerde te rennen haalde me net zo snel weer in.
♥ Het zijn de kleine woorden met een grote betekenis die je ontroeren.
♥ Vriendschap vraagt woorden, maar in stilte groeien harten naar elkaar.
♥ Rennend voor het verleden, bang voor de toekomst.
♥ Sinds ik je zag, ben ik verkocht door je blik, je lijf je lach.
♥ Soms denk je, ik heb het voor elkaar. Er kan niks meer mis gaan. Plots gebeurt er toch iets onverwachts. En alles blijkt er toch weer anders voor te staan.
♥ Ik leg mijn eigen tegels, voor het pad dat ik wil belopen. Het pad van verdriet en pijn als mijn hart weer is gebroken.

Door: Monique

2 opmerkingen:

Thanks for leaving a message! ♥