dinsdag 14 augustus 2012

SPAMMEN MAAR!

Vandaag vonden we het weer eens tijd worden om onze bezoekers en volgers hen blog te kunnen promoten! Ondertussen zijn er weer een hele hoop nieuwe blogs bij gekomen, en wij zijn natuurlijk reuze benieuwt. Er zullen vast mensen reageren waarvan we nog niet wisten dat ze een blog hadden! Dus laat onder deze post jou weblog/website achter!


Het is niet de bedoeling dat je op andere posten ook gaan spammen, het is alleen toegestaan onder deze post. Dus alleen in de post mag je een reactie achterlaten met heel veel berichtjes over je eigen blog, waarom mensen jou blog moeten bezoeken! Daar moet je natuurlijk gebruik van maken! Succes!

Door: Femke en Monique

11 opmerkingen:

  1. Kom mijn blog bezoeken, want dat vind ik leuk! =)

    http://melodramaticpanda.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn blog is
    http://alifestyle1.blogspot.be/
    het gaar over vanalles en nog wat ;)
    neem zeker eens een kijkje ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onze blog is http://lifedaydreamers.blogspot.nl/ waar we over vanalles bloggen! We vinden het heel leuk als je een kijkje neemt.
    liefs, Willemien en Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je dat ik mag spammen !
    mijn blog gaat over mijn hobby paarden.
    Neem zeker een kijkje ! http://horsieseatingdaisies.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeej spammen:D
    mijn blog gaat over fashion, beauty en lifestyle.
    www.xxxcharr.nl
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben AdriĆ«nne, 16 jaar oud en ik kom uit Nederland. Ik ben dol op bloggen over mode, beauty, celebrity's en deel graag mijn favoriete quotes en nieuwtjes met jullie. Get inspired! Je kunt me volgen via Google Friend Connect of Bloglovin en als je mijn blog leuk vindt, laat dan zeker een comment achter! It makes my day! ♥

    www.stayandmakeitmine.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! :D Mijn blog gaat vooral over fashion, maar ook persoonlijke dingen, fotografie, soms wat diy's! www.xoxojanine.blogspot.com :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh ik heb de vorige reactie verwijderd...
    nou ja, nog maar een keerdan:

    Mijn blog gaat over fashion, music en lifestyle.
    Ik zou het leuk vinden als jij ook een keer komt kijken!
    www.fashiondreamsforever.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mijn blog is;; myveryownlookbook.com. Er is momenteel een GIVE-AWAY (:

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn blog www.capturebeauty.nl gaat over mijn interesses, fotografie, film, en beauty!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥