maandag 27 februari 2012

30 Days Challenge: 5 random liedjes op je Ipod.

Vandaag in de 30 Days Challenge staat dat ik 5 random liedjes van op mijn Ipod met jullie moet gaan delen. Helaas heb ik geen Ipod, mp3 etc. Ik heb wel een telefoon waar ik verschillende soorten liedjes op heb staan, en deze wil ik graag met jullie delen!


Auburn ft. Iyaz - La, la, la

Dit liedje heb ik er al een tijdje op staan, en het blijft een leuk nummer.

Juan Magan - Ella no sigue moda

Dit liedje behoort echt tot mijn favorieten, het heeft een erg leuk deuntje.

LMFAO - Get Crazy

Kennen jullie het liedje ergens van? Het is namelijk het liedje bij Jersey Shore!

Professor Green ft. Emeli Sande - Read All About It

Ook gewoon een erg mooi liedje!

Sunrise Inc - NiƱa

Ook dit liedje staat echt tussen mijn favorieten, het heeft een lekker zomers deuntje!

Dit waren dan 5 van mijn random liedjes op mijn telefoon (ipv. Ipod). Natuurlijk heb ik nog veel meer liedjes op mijn telefoon staan.

Door: Monique

2 opmerkingen:

  1. leuke nummers! <3
    I love La,la,la hihi! ;$ x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really like what you guys tend to be up too. Such clever
    work and coverage! Keep up the very good works guys
    I've incorporated you guys to our blogroll.

    Also visit my weblog - cricket games play online

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥