woensdag 18 januari 2012

Tag: 11

Het is alweer een tijdje geleden dat ik heb gepost, het spijt me! School, werk, stage etc. neemt zoveel tijd in beslag! Ik zag gisteren dat we een tag hadden ontvangen van Didi, bedankt! En ik besloot om hem vandaag in te vullen, je kon gisteren zien hoe Femke hem heeft ingevuld. Vandaag is het mijn beurt!





En dan heeft deze tag ook nog een paar regeltjes, en hier heb ik ze even voor jullie op een rij gezet!
1: Plaats de regels van de tag op je site.
2: Iedereen die wordt getagged moet 11 dingen over zichzelf vertellen.
3: Antwoord de 11 vragen die degene die je heeft getagged heeft gemaakt en bedenk 11 nieuwe vragen voor degene die jij gaat taggen.
4: Je moet de tag doorgeven aan 11 anderen.
5: Ga naar hun pagina en laat ze weten dat ze zijn getagged.
6: Je mag niet iemand taggen die deze tag al heeft gektegen.
7: Geen trucjes nij het taggen! Je moet echt 11 mensen taggen dus geen 'ik tag iedereen die dit leest of'ik tag iedereen die deze tag over wil nemen.


Vraag 1. Omschrijf jezelf in 5 woorden.
Behulpzaam, meelevend, aardig, vrolijk en gevoelig.

Vraag 2. Wat is je leukste jeugdherinnering? 
Vroeger gingen we wel eens op vakantie met de hele familie, toen iedereen nog bij elkaar was. Alles gezellig met elkaar doen, alleen maar gezelligheid!

Vraag 3. Waar kan jij je boos om maken?
Als een van je beste vrienden die je al zo lang kent, tegen je heeft gelogen. Nou kan ik er niet tegen dat er mensen liegen, maar dit was toch wel heel erg vond ik. ik zou zeggen: Trust? Years to earn, secons to break.
En natuurlijk het schelden met ziektes, daar kan ik me zo gruwelijk aan ergeren. Je weet niet wat je hier een ander mee aan doet!

Vraag 4. Wat is je beste beauty tip?
Haal altijd je make-up er 's avonds goed vanaf, het is erg slecht om je mascara er 's avonds op te laten zitten. Zo kunnen je wimpers breken. Dus zorg ervoor dat je goed je ogen schoon maakt voordat je in je bed duikt!


Vraag 5. Heb je snel een mening over iemand?
Nee ik heb niet snel een mening over iemand, ik wil iemand eerst leren kennen voordat ik mijn mening over hem/ haar uit spreek. Je kunt iemand niet op het uiterlijk beoordelen, iemand kan heel anders zijn dan je in gedachten hebt. Wees daar natuurlijk voorzichtig mee, want je kunt hier iemand mee kwetsen!

Vraag 6. Lees je eerst de boeken of kijk je eerst/ alleen de films?
Ik kijk erg veel films, en boeken lezen dat doe ik ook wel eens alleen niet zo heel vaak. Af en toe als ik eens zin heb om een boek te lezen dan grijp ik naar een boek. Maar ik heb geen boeken die verfilmt zijn!

Vraag 7. Wat is jou verslaving?
Nagellak! Ik heb thuis een heleboel nagellak staan, en mijn moeder wordt er een beetje gek van als ik van het dorp terug kom en dan 'alweer' nagellak heb meegenomen. Nu heb ik besloten om één maand zeker geen nagellak meer te gaan kopen, ik hoop dat ik het vol houd!

Vraag 8. Als je voor één dag onzichtbaar zou zijn, wat zou je dan doen?
Eigenlijk een best moeilijke vraag! Ik zou het niet weten. Het zou me leuk zijn om een drukke stad in te gaan en daar mensen voor de gek gaan houden met dingen te laten bewegen! haha.. lijkt me leuk om die gezichten dan eens te zien!


Vraag 9. Wat is jou levens motto?
Just be yourself even when people want to change you.

Vraag 10. Voor welk programma blijf je thuis?
Ik blijf thuis voor ANTM, Glee en  New Girl! Daar zou je me echt thuis voor moeten laten, want deze kan ik niet missen! haha.

Vraag 11. Heb je wel eens gedaan wat helemaal niet bij ‘jou’ past? En was je daar blij mee?
Pfoe, daar moet ik toch wel even over nadenken. Ik zou best wel eens dingen hebben gedaan wat niet echt bij mij past. Maar op dit moment kom ik er niet op!

En voor de mensen die ik tag, heb ik de volgende vragen bedacht! En onder deze vragen zul je de mensen vinden die ik heb getagd! Good luck met invullen!
Vraag 1. Heeft ooit iemand je een geheim verteld, die je absoluut niet door mag vertellen?
Vraag 2. Als jij voor één dag een jongen bent, wat zou jij dan allemaal willen doen?
Vraag 3. Hoe zou jij je kledingstijl omschrijven?
Vraag 4. Welk beauty product vind jij echt overbodig?
Vraag 5. Heb jij ook een of meerdere favoriete blogs op het internet, zo ja welke?
Vraag 6. Wat is op dit moment jou top 10 van muziek?
Vraag 7. Zou jij zonder make-up de deur uit gaan?
Vraag 8. Heb jij weleens een miskoop gehad, zo ja, wat was dat dan?
Vraag 9. Hoe kom jij aan je inspiratie?
Vraag 10. Welk beroemd persoon zou jij wel eens een dag mee willen lopen?
Vraag 11. Wat is jou favoriete quote?

Maud, Rixt, Femke, Mariette, Carlijn, Lotte, Lisanne, Veronique, Janine, Denise en Lonneke.

Door: Monique

9 opmerkingen:

  1. Ik heb deze tag ook gedaan, wel veel werk maar super leuk om te doen!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook erg leuk ingevuld! (: Ik heb ook echt een verslaving voor nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat jullie mij getagged hebben!!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat je me hebt getagd. Helaas doe ik niet aan taggen - maar ik zet jullie super blog zeker bij mijn favo's aan de linkerzijde!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel dat je me hebt getagd! De tag komt zsm online te staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je me hebt getagd!! Ik weet nog niet wanneer ik hem ga doen, maar in ieder geval bedankt :)
    Liefs, Rixt

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥