donderdag 12 januari 2012

soft & sexy lips.

Het is guur weer en daar lijdt niet allen je huid onder. Ook je lippen worden rus en droog. Heb je er last van. Ik heb dat soms wel last van. Vooral met dit weer. Ik blijf maar smeren met lippen balsem. Maar op deze manier maak jij je lippen weer helemaal kissproof!



Door je lippen zacht te scrubben met een speciale lipscrub (of een zachte tandenborstel) stimuleer je de doorbloeding van je lippen. Daarnaast verwijder je hierdoor alle velletjes op je lippen waardoor ze weer superzacht worden. Hierna is het wel van belang om je lippen goed te verzorgen, anders drogen ze uit. Een hydraterende lipbalm is altijd een goed idee (Rosebud is my favourite!) of gewoon een beetje Purol of Vaseline. Wil je ook wat kleur? Kies dan voor een gekleurde lipbalm of breng een dun laagje lipbalm op met daarover je favoriete lipstick. Er zijn gelukkig ook genoeg lipsticks te koop met verzorgende ingredienten die je lippen zijdezacht maken. Smeer je lippen ook altijd goed in voordat je gaat slapen, dan word je ‘s ochtends wakker met kissablelips!

Bekijk de video voor meer tips enzovoort .


credit: Marlena van makeupgeek 

Door: Femke

5 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip! Ik heb vrij dikke dikken en met dit weer drogen ze erg snel uit. Ik ga dit zeker elke avond doen. :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf heb ik deze winter vrij weinig last gehad van droge lippen. Veel gescrubt en lipbalsem gebruikt.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hier echt super erge last van, thanks voor de tips :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook vaak last van droge lippen dus je tips zullen goed van pas komen! :)
    Dankje. :p

    x Lana.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥