zaterdag 3 december 2011

Sinterklaas

Vieren jullie ook sinterklaas. Ik vierde het eerst wel maar nu niet meer.. Ik ben nu overgestapt naar de kerstmis ;p. Maar ik wil jullie iets vertellen wat er met mij is over komen op school met sinterklaas. Haha.. Iedereen moest toen super hard lachen :$. Ik schaamde me wel een beetje.. Maar ja dat overkomt me wel eens vaker. Dat ik me zelf voor schut zet. Daarom ben ik een heel klein beetje blond.





Ik heb op school een activiteit gedaan vanwege sinterklaas. Was super leuk om te doen haha.. We moesten een rollenspel spelen. Dus de klas werd in 2 groepen verdeeld. Dus de ene moest rollenspel gaan spelen en de andere iets anders gaan doen. Ik zat in het groepje die een rollenspel moest gaan spelen. Nou we hadden alles klaar gezet voor. Dus we moesten ons nog zelf schminken enzovoort. Dus we waren op het invalidentoilet ons zelf aan het schminken en omklede. Dus ik had de rest schminkt. Dus nu moes ik me zelf nog doen. Dus de rest was al klaar. Onder tussen dat ik me zelf ging schminken. Was ik vergeten om de deur dicht te doen. En zoon jongen keek in de spiegel dus ik keek recht in de ogen en lachte vriendelijk. Hij zie zo waarom schmink je je zelf. Ik zie zo ik word een hippe piet. haha.. En hij zo met een snor. Ik zo ja :P. maar zwarte pieten hebben zog geen snor. Maar die zijn bruin. Toen zie ik zo er zijn nu ook wit pieten kijk maar naar mij. Toen moest hij wel lachen en zie tegen mij suc6. Ik zie zo dat heb ik hard nodig. Dus hij was weg.


We waren dus allemaal klaar. We hadden 2 donkere sinterklazen en 4 wit pieten ;p. En toen hoorde we dat we niet op de eerste etage moesten zijn. Maar beneden dicht bij de aula. En je kan het al raden. We moesten langs de aula. Dus we iedereen keken ons dus aan. Nou ja we hadden pepernoten dus ja. STROOIEN maar. Dus we gooide de pepernoten tegen een jongen zijn kop aan. En toen moest ik wel lachen. Dus we klopte tegen de deur aan van het lokaal. En iedereen op de gang sinterklaas is hier haha.. Maar ja ik het lokaal hadden we de rollenspel gespeeld. En dat ging wel goed. Toen ging opeens de brand alarm af :o. Dus iedereen naar buiten. Ik dus ook. Ik stond helemaal voor schut. Iedereen zag mij Femke wat zie je er leuk uit. Ik zo dit is de nieuwe mode voor deze winter. Als hippe white piet :D. hah.. Toen begon ik nog te lachen ook nog. Maar ja dat was me ervaring met sinterklaas op school.

Wat voor ervaringen heb jij gehad met sinterklaas???

Door: Femke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a message! ♥