vrijdag 11 november 2011

Question & Answer: de antwoorden.

Het is altijd wel leuk om te weten wie er nu eigenlijk achter het computer scherm verstopt zit. En in een aantal posten terug konden jullie je vragen achter laten voor ons. Nou is er niet heel erg veel gereageerd, maar dat maakt niet uit. Voor de mensen die wel hebben gereageerd hebben we natuurlijk de antwoorden op hun vragen! Ben je benieuwd geworden, lees dan snel verder!



Wat zijn jullie favoriete nagellak merken?  [Chloe]
Femke: Catrice, Rimmel london en Essence.
Monique: Mijn favoriete nagellak merk, dat is dan denk ik toch Catrice. Gewoon omdat ik de kleurtjes ervan erg leuk vindt, en de namen die de kleurtjes hebben vindt ik ook erg leuk! En ze zijn ook nog eens betaalbaar! Maar natuurlijk vindt ik ook nog een heleboel andere merken erg fijn om te gebruiken denk daarbij aan, Essence, Rimmel London etc!

Wat is/zijn jullie favoriete films? [Anoniem]
Femke: - Red Riding Hood
             - Sucker Punch
             - I Am Number Four
Monique: Ik kijk ontzettend veel films, en ik vindt er dan ook erg veel erg leuk! Actie, Romantiek, Horror, humor het maakt me dan ook eigenlijk niet zo heel veel uit. Ik vindt vooral Black Swan een erg leuke film, gewoon omdat ik van dansen houd. Verder vindt ik Fast and Furious ook heel erg leuk.

Met welke blogger(s) zouden jullie wel een meeting willen? [Saartje]
Femke: Dat zou ik echt niet weten met welke blogger. Ik vind het wel leuk om met meerderden meeting te doen.
Monique: Ik zou met de blogs die wij volgen wel een meeting willen, en natuurlijk onze eigen volgers niet te vergeten!

en wat zijn jullie favoriete blogs? [Saartje]
Femke: Girlscene.nl vind ik wel leuk.
Monique: Pfoe, ik heb niet echt een favoriete blog. Ik bekijk ontzettend veel blogs, ook buiten blogspot. Ik kan zo niet zeggen welke mijn favoriete is, want dat is heel erg moeilijk. Gewoon omdat er zo ontzettend veel leuke blogs zijn om te volgen!

Heb je een doel op kort of lange termijn? Zo ja, wat is het doel? [Didi]
Femke: Ik wil zeker mij diploma halen dit jaar. En dan wil ik door gaan leren. En dan gaan werken meschien. Dat moet ik dan nog bekijken.
Monique: Mijn eerste doel is om mijn diploma te halen, en daarna kan ik gaan werken. Maar dan wil ik nog door gaan studeren, en dat is dan ook mijn doel om aangenomen te worden op die school. En ook daar weer succes mee afronden.

Welke 'angst' zou je willen overwinnen? [Didi]
Femke: Hoogtevrees en voor spinnen
Monique: Ik heb last van hoogtevrees, ik heb al één poging gedaan om dit te overwinnen. En ik moet toegeven dat deze 'redelijk' goed verlopen. Ik heb namelijk de Eiffeltoren beklommen, niet tot helemaal bovenaan. Maar tot de eerste etage, nu zou ik heel graag tot helemaal bovenaan willen komen. Daarnaast ben ik ook 'doodsbang' voor de zee, eigenlijk weet ik niet waarom. Ik denk dat ik gewoon bang ben dat de grond in eens onder mij verdwijnt. Ook ben ik nog eens bang voor die vieze, harige spinnen! Jakkes.


Dit waren de vragen dan alweer, niet heel erg veel. Ik hoop dat de mensen nu een antwoord op hun vragen hebben. Wil je als nog wat vragen, dan mag je ons altijd een mail sturen met daarin jou vraag. Of je mag je vraag gewoon onder deze post plaatsen! 

4 opmerkingen:

Thanks for leaving a message! ♥