donderdag 17 november 2011

Donderdag 17 november 2011

Vandaag eens een heel andere post, jullie zijn normaal gewend om geen artikelen te lezen over de update's op SunlightDreams. Vandaag leeg het ons eens leuk om de laatste nieuwtjes over onze blog met jullie te delen. Vandaar deze post vandaag, hopelijk verschijnt er morgen weer een beauty, fashion of lifestyle post online. Morgen is helaas voor mij de tijd nogal aan de krappe kant maar ik ga uiteraard mijn best voor jullie doen! Lees snel verder...



De laatste tijd verschijnt er niet iedere dag een nieuw artikel online, natuurlijk doen we ons best maar dit lukt niet altijd. School neemt een heleboel tijd in beslag, mijn lessen eindigen rond half 4 en mijn langste dag is tot 10 over 5! Als ik dan thuis kom ligt er natuurlijk ook nog een heleboel huiswerk die ik die dag heb opgekregen, ik moet eerlijk toegeven dat ik de woensdag lekker vrij heb. En ook probeer om iedere avond mijn huiswerk netjes af te krijgen, zodat ik de woensdag eens lekker voor mezelf kan houden! Helaas lukt dat lang niet altijd.

En vandaag had ik dan eindelijk eens even tijd om onze blog weer een nieuwe stralende look te geven, en voor mijn gevoel is dat ook aardig gelukt ook! Ik heb hem deze keer eens lekker neutraal gehouden, want ik houd wel een beetje van die nuchtere looks. Vandaag is weer het kleurtje grijs aan de beurt, ik weet niet maar op de een of andere manier vind ik de kleur grijs toch wel erg mooi voor een blog. Hierbij heb ik de kleur lichtblauw gekozen om de blog titels wat op te vrolijken, en natuurlijk wat andere lettertypes! Ook de gadgets zijn weer wat aangepast, nieuwe gadgets etc.

Voor deze week staat ook nog op de planning dat de pagina's ook weer eens grondig aangepakt worden, we zoeken trouwens nog een aantal link partners.. Zoek jij ook nog iemand? Dan kun je altijd even reageren op de pagina Links een e-mail sturen mag natuurlijk ook! En dan natuurlijk komen er weer een aantal leuke posten online reviews, persoonlijke artikelen en noem het zo maar weer op!

Wat vinden jullie van het nieuwe uiterlijk van SunlightDreams.blogspot.com? Is het overzichtelijk of juist niet? Jullie mening is altijd welkom, maar houd het wel netjes!

Door: Monique

1 opmerking:

  1. Ik heb de laatste tijd oolk niet gepost..
    heel druk met school enzo...
    Ik vind je blog heel leuk!x♥

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥