woensdag 19 oktober 2011

De zeven schoonheden.

Oké, eerst even iets anders. We hebben laatst weer een award ontvangen, dit keer van Gabriëlla van girlsmakefashion! Daar willen we haar nog voor bedanken natuurlijk, als je op de volgende link klikt dan kom je op de post met daarin onze award, hier de post. Na lang wachten is er dan eindelijk weer eens een post, vandaag gaan we het eens hebben over de zeven schoonheden. Heb jij een van de zeven? Laten we dat eens uitzoeken!

De zeven schoonheden zijn kleine uiterlijke kenmerken van het gezicht, die worden gezien als onderstreping van schoonheid van het gezicht zelf.

de zeven schoonheden zijn:
1. Lichte ogen met donker haar of Donkere ogen met licht haar
2. Lang gekrulde wimpers
3. Moedervlekje links of rechts boven de lip (ook wel een schoonheidsvlekje genoemd)
4. Spleetje tussen de voorste tanden
5. Sproeten
6. Kuiltjes in de kin of wangen
7. Amandelvormige ogen.

Niet alleen vrouwen hebben een lijstje vol met de 7 schoonheden, ook mannen hebben zo'n lijstje! Nog nooit eens bekeken, en toch wel eens benieuwd geworden wat hun 7 schoonheden kunnen zijn? Laten we eens gaan kijken!

de zeven schoonheden zijn:
1. Gedefinieerde kaaklijn
2. Sterke gelaatstrekken
3. Mooie ogen
4. Volle lippen
5. Gezichtshaar
6. Kaal hoofd
7. Gespierd strak lichaam


Maar nu zijn wij erg benieuwd naar welke van de schoonheden jij hebt!? En heb je een vriend, welke van de zeven schoonheden heeft hij? Maar bedenk wel, ook al heb je geen van de zeven schoonheden.. Je bent zoals je bent, en iedereen is mooi op zijn eigen manier! Dus ook als je geen van de zeven schoonheden hebt.

3 opmerkingen:

  1. Ik had een schoonheidsvlekje boven men lip, maar ik heb hem laten wegdoen.. ik was er niet zo weg van ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er 1 of 2 dat weet ik niet zeker.
    1 is sproeten die zijn op het ergst als de zon schijnt, hoort groen onder lichte ogen?
    Want heb groene ogen en donker bruin haar.
    Leuke blog heb je ik volg je:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een moedervlekje linksboven mijn lip een kuiltjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥