woensdag 7 september 2011

Favorieten: youtube kanalen!

Youtube, je kent het vast wel. Het word dagelijks bezocht door miljoenen mensen over de hele wereld, er word dan ook het een en ander geüpload. Soms zitten er de raarste filmpjes tussen. Maar er zit ook een hoop talent op! En vandaag laat ik jullie mijn favoriete kanalen zien op youtube. Ze staan trouwens niet op volgorde..





In de tussentijd zijn jullie erachter gekomen dat we nagellak ontzettend leuk vinden. En ook één van deze kanalen gaat over nail-art. Het gaat natuurlijk over cutepolish! In vrij korte filmpjes maakt ze een tutorial over hoe je je nagels op verschillende manieren kunt lakken, dus verschillende patronen op je nagels!

youtube kanaal: cutepolish
facebook: cutepolish




En al heel lang op mijn nummer één staat, Megan Nicole! Ze heeft echt een prachtige stem en ze is een prachtige meid! Toen ik mijn account aanmaakte op youtube was het eerste abonneren op haar youtube! Ze maakt allerlei covers van o.a. Bruno Mars, Demi Lovato, Katy Perry etc. Ook heeft ze haar eigen nummer B-e-a-utiful!

youtube kanaal: megannicolesite
website: megannicolemusic.com
facebook: MeganNicoleSite
twitter: megannicolesite




Nog niet zo heel lang geleden toegevoegd aan onze favoriete, maar het is gewoon heel erg leuk om er naar te kijken.En dan heb ik het over TheFineBros! Ik zal het even uitleggen, zoals je ziet zijn er dus een aantal kinderen die een stukje krijgen te zien. En daarna krijgen ze allemaal vragen, die ze dan beantwoorden wat ze ervan vonden! Echt geweldig om al die reacties te luisteren!

youtube kanaal: TheFineBros
facebook: FineBros




En dan weer een goede zanger op het youtube kanaal, en dan heb ik het over Nick Pitira! Hij heeft een prachtige stem, en hij kan heel laag maar ook hoog zingen! Ook hij coverd liedjes van o.a. Demi Lovato, Taio Cruz, Adele, Lady Gaga, etc. Hij heeft zelfs een Disney movie iets gemaakt, met allerlei bekend liedjes uit disneyfilms!

youtube kanaal: goonieman86
twitter: NickPitera




En natuurlijk heb ik niet alleen buitenlandse favorieten op het youtube! Jullie kennen haar vast wel, ze maakt ook filmpjes voor girlscene! En dan hebben we het natuurlijk over Lotte ! Waarom ze bij mijn favoriete hoort, ze heeft gewoon heel erg leuke filmpjes en ze verteld het allemaal zo leuk!

youtube kanaal: TheMadamLotte
website: madamlotte.nl

Ik heb ze nog niet allemaal gehad! Wat zijn jullie favorieten youtube kanalen? Wij willen wekelijks dit artikel terug laten komen, allen dan natuurlijk met verschillende favorieten! Waar wil jij dat de volgende favorieten over gaat? Laat het ons weten via een comment!

5 opmerkingen:

  1. Megan Nicole! <3 Beautiful is echt een mooi nummer!
    Kurt Hugo schneider, Tiffany Alvord en AHMIR behoren ook zeker tot mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kids React is geweldig ;). & Megan Nicole ook!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. madam lotte is erg leuk. ik volg haar op op haar blog! leuke blog hebben jullie ook, en een mooie layout!
    xx liefss
    www.thosepretty-memories.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cuteepolish love it. Ik heb sommige design's al zelf gemaakt. En madamlotte is ook leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke youtube kanalen!
    liefs, mybeautyforever

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥