woensdag 21 september 2011

Blogaward!

Oké, we ontvingen laatst een reactie onder één van onze posten dat we getagd waren. Er leuk natuurlijk want wij houden van tags! Toen we op haar blog belandde zagen we dat we onze eerste blogaward in ontvangst mogen nemen! Hierbij willen we Choe van sweetgossipbeauty natuurlijk heel erg voor bedanken!

Regels van het award:
- Bedank en link degene waarvan je de award hebt ontvangen
- Schrijf 7 random dingen over jezelf
- Verspreid de liefde naar 15 andere bloggers


Allereerst willen we natuurlijk Chloe van sweetgossipbeauty ontzettend bedanken voor deze award! Zelf heeft ze deze award ook in ontvangst mogen nemen, bekijk daarom ook haar blog even want deze is ontzettend leuk!


Schrijf 7 random dingen over onszelf:
- We kennen elkaar al vanaf het tweede schooljaar op de middelbare school (dat is nu ongeveer al 5 jaar geleden) en nu zijn we elkaars beste vriendinnen!
- We hebben allebei dezelfde passie/ hobby en dat is: paardrijden! We maken dan ook geregeld samen buitenritten etc!
- Aan het eind van dit jaar zijn we allebei klaar met school, en dan kunnen we gaan werken.
- We zitten niet meer bij elkaar op school, maar doen evengoed regelmatig nog dingen samen!
- We zijn ook verslaafd aan films kijken, en hebben dan ook al vele films gezien! We moeten er nog een aantal bekijken!
- Allebei denken we hetzelfde, zegt de een wat, dan is het bijna altijd dat de andere het ook wilt zeggen! Hoe weird?
- Als we aan het shoppen zijn doen we altijd kleding setjes voor elkaar maken, en dit passen we dan ook! Heel erg grappig, en meestal heel erg lachen!

Wij geven deze award aan de volgende lieve mensen door!
1. Brechtje van brechtjoee
2. Lisanne van kusjevanlisanne
3. Vera van blogawogga-haha
4. Denise van softruches
5. Lonneke van lifeoflonneke
6. Femke van youniqueblog
7. Kelly van imkellay
8. Anne van annelovees
9. Jente van jentelammerts
10. Esther van psiknowyou
11. Desire van justmylife-desiree
12. Monique van dreamslovechanel
13. Maud van beautybeforebreakfast
14. Veronique van veer-blog
15. Victoria van livingbeautyandmore

10 opmerkingen:

  1. Awww, bedankt voor de award! Echt een leuke tag! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeh superleuk, en echt heeeeel erg bedankt! <3
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super lief dat jullie me hebben getagt! Ik doe niet aan taggen, sorry, maar ik zal jullie in mijn volgende post vermelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahwww..
    superlief en superbedankt dat jullie mij hebben uitgekozen uit die duizende blogs die er bestaan, dit vindt ik echt super speciaal!! <33

    ik heb mijn post al gedean, neem maar een kijkje als jullie willen ;)

    xxx
    vera
    www.blogAwogga-haha.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super bedankt!
    Ik zal zo snel mogelijk een post erover maken.
    Liefs Kellay.

    P.S. En jullie hebben hem ook terecht gekregen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk dat je me getagt hebt,maar deze heb ik al gedaan volgens mij..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je me getagt hebt! ;D superlief...

    mijn naam is alleen wel met twee e's ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥